camino sanabres - Reisverslag uit Cea, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu camino sanabres - Reisverslag uit Cea, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu

camino sanabres

Blijf op de hoogte en volg

01 September 2015 | Spanje, Cea

Vanmorgen zijn wij van Xungueira de Ambia naar Orense vertrokken.smorgens heerlijk ontbeten bij een bar daarna begonnen met de tocht .het weer was goed.halve wege zij Conny tegen mij ?waar is de pet van José,ik zij tegen haar dat meen je ,en die avond daar voor hing die nog aan mijn tas ,dus heb ik een vermoeden,dat ze die in de herberg er af hebben gehaald.dus was ik er best wel verdrietig om.maar Conny heeft me even getroost.In Orense aangekomen zocht wij het Hostal La Rotonda maar konden het niet vinden. Daarom hebben na 21 km of nog meer een taxi genomen en die heeft ons naar het hostal gebracht. Wederom hebben wij lekker gegeten en eeervroeg naar bed gegaan want morgen gaan we 22 km lopen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Cea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2015

camino sanabres

08 September 2015

camino sanabres

06 September 2015

camino sanabres

04 September 2015

camino sanabres

03 September 2015

camino sanabres

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 9023

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: