camino sanabres - Reisverslag uit Cea, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu camino sanabres - Reisverslag uit Cea, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu

01 September 2015 | Spanje, Cea

Vanmorgen vroeg vertrokken uit Orense richting Cea.het was een heel eind lopen om de stad weer uit te komen. Wij gingen via Tamallancas richting Cea. Onderweg vroeg een echtpaar of wij een appel wilden natuurlijk hebben wij niet afgeslaan maar in plaats van ieder een appel kregen wij een een hele zak vol. Dat hebben we afgeslagen de bedong was goed maar de rugzak is alzwaar genoeg.. Onderweg nog ergens wat gedronken .je ziet veel dorpjes waar huizen helemaal ingestort zijn en nu dus ook niemand meer woont. Wij zijn erachter gekomen , nu wij een week aan het lopen zijn dat wij helemaal niet aan werk denken alleen de gedachten op nul en genieten van de omgeving en de rust om je heen. Omdat het vandaag weer een zware dag was hebben wij besloten om ons te trakteren om in een Casa Rural te slapen. Eigenlijk is het jammer om de ogen dicht te doen want het is een hele mooie kamer. Morgen gaan we verder naar Castro Dozon 18,5 km.