camino sanabres - Reisverslag uit Silleda, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu camino sanabres - Reisverslag uit Silleda, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu

04 September 2015 | Spanje, Silleda

Vanochtend om 9 uur vertrokken uit estacion de Lalin richting Silleda.het lopen ging prima.in A Laxe hebben we koffie gedronken en zijn toen rustig en op ons gemak verder gelopen.op een gegeven moment hebben wij via een stenen brug de Rio Deza overgestoken en toen ging ook weer bergopwaarts .wij kwamen aan in Taboada.daar hebben we een kerkje uit de 12 eeuw die aan Jakobus gewijd is.bezocht .daar hebben wij foto's genomen en 2 kaarsjes aangestoken .daarna gingen wij verder richting Silleda wat nog maar 4 km weg was. Na ongeveer 2 km gingen wij weer dalen op een heel slechte weg vol met keien,water en modder. Toen gebeurde het Betty gleed uit op een kei en viel voorover met het hoofd op een kei.ben erg geschrokken en heb haar weer overeind gehesen. Ze zat helemaal onder het bloed en modder.heb de wond toen schoongespoeld met water en een steriel gaasjes erop gedaan.later op de dag zijn we naar de dokter geweest en gelukkig bleek het wel mee te vallen.wij hebben bij het eten maar een glaasje wijn op gedronken dat het gelukkig meeviel.we zijn zo kort voor Santiago daarom lijkt het ons beter om heel rustig aan te doen. Of we nou een dag later aankomen in Santiago maakt niets uit. Rustig aandoen dat is het belangrijkste. Vandaag waren het 20 km

• 05 September 2015 - 11:49

Marja Wijts:

Hallo dames,

Wat een schrik! Gelukkig is het meegevallen. Jullie zitten nog maar 44 km. van Santiago; doe maar rustig aan. Mooi dat ik jullie reisverslag kan lezen. Grs uit een regenachtig Goor

• 05 September 2015 - 20:10

Debby:

he dames,
    dat is schrikken, gelukkig allemaal mee gevallen, lekker rustig aan richting Santiago hadden wij ook die luxe, moet zeggen erg goed bevallen, geniet nog even van de mooie tocht die je nog tegoed hebt de komende dagen, achter iedere bocht zit weer een verrassing!!
    rustig aan en lekker genieten,

groetjes debby

• 06 September 2015 - 14:48

Carla Vainoglou:

Hallo dames,
    Ik ben erg trots op jullie dat het zo goed gaat. Ik hoop dat Betty geen last verder heeft gekregen van haar val in de modder. Hier in Athene is het erg warm 40graden dan wordt lopen moeilijk maar het zal bij jullie in de bergen wel wat koeler zijn . Goedereis en jullie weten de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst. Succes en groetjes uit Athene, Carla Vainoglou