camino sanabres - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu camino sanabres - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu

10 September 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

De laatste loodjes richting Santiago. Het weer was niet zo goed. Het motregende en het was koud.de weg weer heel steil toen we stad binnenkwamen moesten we over een brug waar aan de reling van de brug petjes ,sjaaltjes , bloemen etc. Van pelgrims waren bevestigd die de tocht niet hebben overleefd. Daar hebben wij alle twee bij stilgestaan . De stad binnen gelopen moesten we regelmatig vragen welke richting wij op moesten. Eenmaal gevonden gingen wij in de rij staat om onze oorkonde op te halen. Zeker een uur gewacht. Het was voor ons wel heel indrukwekkend dat we dit in ontvangst mochten nemen Dit was dus onze tocht en wie weet komt er een vervolg groetjes Conny en Betty

• 10 September 2015 - 12:57

Carla Vainoglou:

Gefeliciteerd dames dat jullie het volbracht hebben petje af. En nu maar lekker relaxen en genieten van nog 1 week vakantie.

Groetjes uit Athene en een fijne vakantie voor jullie,

Carla Vainoglou