camino sanabres - Reisverslag uit Botoš, Servië van de2gorenaren - WaarBenJij.nu camino sanabres - Reisverslag uit Botoš, Servië van de2gorenaren - WaarBenJij.nu

camino sanabres

Blijf op de hoogte en volg

03 September 2015 | Servië, Botoš

Vanmorgen vertrokken uit Castro Dozon het was erg koud'de omgeving was er mooi! Onderweg zijn wij nog weer de zelfde pelgrims tegen gekomen,zonder rug zak,op gemaakt en al.in de plaats aangekomen Lalin,hadden we zo iets we nemen hier verder een rust dag het was al zo koud! Dus bij de 'vroegen na een kamer'maar hij zij ,dat hebben we hier.we dachten O heerlijk !dus naar onze kamer,zij ik tegen Conny!dan ga ik me nu even douchen,maar wat bleek ,dat er helemaal geen warm water was.maar we hebben het toch wel even aangegeven.onder weg zijn wij ook nog koeien tegen gekomen,die worden dan naar de grond toegebracht van eigenaar,daar hebben we wat foto's van gemaakt.

  • 03 September 2015 - 16:55

    Harry Lievendag:

    hola dames. Marcel was net hier en vertelde dat jullie vandaag na 11 km. Een rustdag hebben ingelast. Groot gelijk. Toch nog warm water gevonden in het hotel? Hier ook slecht weer. Hoeveel km. Hebben jullie er nu op zitten? Ben zeer benieuwd. Nog veel succes op het vervolg traject. Groet ook van Diesje. Harry.

  • 03 September 2015 - 17:51

    Joke Mol:

    met bewondering lees ik de verhaaltjes.
    veel succes verder en geniet er wel van

  • 03 September 2015 - 19:19

    Chelo Freire:

    YA FALTA POCO!!!!

  • 04 September 2015 - 16:14

    Tonnie Maatman:

    Hallo dames,

    Ik heb jullie verslagen nu al een paar dagen gelezen.Ik vind het knap dat jullie deze reis/voettocht gaan.

    Geniet ervan, veel sucses

    Tonnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Servië, Botoš

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 September 2015

camino sanabres

08 September 2015

camino sanabres

06 September 2015

camino sanabres

04 September 2015

camino sanabres

03 September 2015

camino sanabres

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 9039

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: