camino sanabres - Reisverslag uit Botoš, Servië van de2gorenaren - WaarBenJij.nu camino sanabres - Reisverslag uit Botoš, Servië van de2gorenaren - WaarBenJij.nu

03 September 2015 | Servië, Botoš

Vanmorgen vertrokken uit Castro Dozon het was erg koud'de omgeving was er mooi! Onderweg zijn wij nog weer de zelfde pelgrims tegen gekomen,zonder rug zak,op gemaakt en al.in de plaats aangekomen Lalin,hadden we zo iets we nemen hier verder een rust dag het was al zo koud! Dus bij de 'vroegen na een kamer'maar hij zij ,dat hebben we hier.we dachten O heerlijk !dus naar onze kamer,zij ik tegen Conny!dan ga ik me nu even douchen,maar wat bleek ,dat er helemaal geen warm water was.maar we hebben het toch wel even aangegeven.onder weg zijn wij ook nog koeien tegen gekomen,die worden dan naar de grond toegebracht van eigenaar,daar hebben we wat foto's van gemaakt.

• 03 September 2015 - 16:55

Harry Lievendag:

hola dames. Marcel was net hier en vertelde dat jullie vandaag na 11 km. Een rustdag hebben ingelast. Groot gelijk. Toch nog warm water gevonden in het hotel? Hier ook slecht weer. Hoeveel km. Hebben jullie er nu op zitten? Ben zeer benieuwd. Nog veel succes op het vervolg traject. Groet ook van Diesje. Harry.

• 03 September 2015 - 17:51

Joke Mol:

met bewondering lees ik de verhaaltjes.
    veel succes verder en geniet er wel van

• 03 September 2015 - 19:19

Chelo Freire:

YA FALTA POCO!!!!

• 04 September 2015 - 16:14

Tonnie Maatman:

Hallo dames,

Ik heb jullie verslagen nu al een paar dagen gelezen.Ik vind het knap dat jullie deze reis/voettocht gaan.

Geniet ervan, veel sucses

Tonnie