camino sanabres - Reisverslag uit Moraña, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu camino sanabres - Reisverslag uit Moraña, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu

06 September 2015 | Spanje, Moraña

Gisteren waren wij te moe om te schrijven daarom schrijven wij nu een langer verhaal. Gisteren hebben wij maar 7 km gelopen omdat Betty erg veel last heeft van de knie.we gingen van Silleda naar Bandeira.vandaag gingen van Bandeira naar Outeiro. 17,5 km. Het ging niet zo snel maar wij kwamen er wel. Het was een lange wandeling afwisselend dalen en klimmen . Het weet was goed.Ijn o.a. Door een Eukalyptusbos gewandeld . Erg special met zijn blauwachtige bladeren. Een heel mooi gezicht. In Ponte Ulla aangekomen werd het tijd voor een bakkie koffie.nadat de koffie op was gingen we verder maar toen was het meest stijgen en steeds meer stijgen. Waren nat van zweet.uiteindelijk aangekomen in de herberg eindelijk onze voeten rust en een heerlijk broodje Spaanse ham gegeten.nu zijn we met meerdere pelgrims bij elkaar uit Spanje ,Zweden , Italië , Polen en niet te vergeten een 79 jarige man uit Engeland. Die helemaal uit Sevilla is komen lopen . 1000 km.we kregen vanavond ook nog bezoek van de Guardia Civil want er was een echtpaar die problemen bezorgden zodat er de politie aan te pas kwam.hebben vanavond spaghetti met een salade gegeten. Het was heerlijk. Nog een paar foto's gemaakt van ons allen en straks weer naar bed en morgen vroeg weer op

• 07 September 2015 - 01:16

Marcel:

Om trots op te zijn deze pelgrimstocht van jullie.
    Ik vind het fantastisch en ben ook trots op mijn Connie geweldige prestatie en ook natuurlijk op de geweldige prestatie van Betty ondanks de val op de slechte weg.
    Doorgaan jullie beide doorgaan.
    Nu nog voor jullie een "klein stukje" en dan ben je in Santiago .
    Succes Marcel

• 07 September 2015 - 16:06

Chelo Freire:

OM TROTS OP TE ZIJN !!!
    NOG EEN KLEIN STUKJE !!!
    MUCHOS BESOS Y HASTA PRONTO AMIGAS.

• 07 September 2015 - 21:16

Joke Koetsier:

Zo ben weer helemaal bijgelezen, hopelijk gaat alles nu weer goed met Betty, erg knap van jullie dames. Geniet nog van jullie tocht en tot gauw ziens en horens in Goor