camino sanabres - Reisverslag uit Eijo, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu camino sanabres - Reisverslag uit Eijo, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu

08 September 2015 | Spanje, Eijo

Gistermorgen in overleg met Pilar van de herberg was het beter om de resterende kilometers in tween te splitsen omdat Betty nog erg veel last had van haar knie. Dus hebben we gisteren 7 km gelopen en dan gelogeerd bij een pension waar het huis zowat ter beschikking hadden voor ons alleen. Na een goede nachtrust zijn we vertrokken na een heerlijk kopje koffie met een tostada richting Santiago. En op een gegeven moment waren we toch even de weg kwijt zodat we langs de snelweg zijn gelopen maar na wat navragen hebben we de weg weer terug gevonden en ziezo nu zitten we in Hotel Santa Lucia 2 km van De stad Santiago af.we hebben ons lekker gedoucht want we kunnen stinkend in Santiago aankomen. Daarna lekker met ons op terras gezeten met een heerlijk kopje koffie en daarna even gerust. Vanavond lekker gegeten en nu nog na kletsen met een heerlijk glaasje rode wijn

• 09 September 2015 - 16:22

Marja Wijts:

YES !!!!! Santiago gehaald. Hieperdepiep hoera voor Conny en Betty. Grs uit een zonnig Goor