camino sanabres - Reisverslag uit Sobreosmuiños, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu camino sanabres - Reisverslag uit Sobreosmuiños, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu

24 Augustus 2015 | Spanje, Sobreosmuiños

Het was gisteren slecht weer,we hebben de hele dag op de kamer gezeten.vandaag zijn we naar het dorp gelopen want ik heb Conny nog maar de helft laten zien,waar van de ouderlijke woning waar mijn man is op gegroeid .ze vond het allemaal heel indruk wekkend.daarna heb haar een stuk laten zien,welke richting we morgen gaan lopen .daarna weer terug gelopen richting de ouderlijke woning ,in de moes tuin zijn appels en peren bomen,waar we daar heerlijk samen een peer van gegeten hebben op de grote steen waar ik altijd zat .Terug naar naar het hotel gelopen,hebben we onze rug zakken klaar gemaakt.morgen lopen we richting A,gudiña.Terwijl we onze peren opaten kwamen twee pelgrims langs . Een echtpaar en wij kwamen aan de praat . Zij kwamen uit Duitsland en ze vertelde dat het afgelopen nacht zo koud was dat ze alle kleren aangetrokken had plus slaapzak

• 24 Augustus 2015 - 23:55

Marcel:

Goed even terug in de tijd te gaan. Daar put je kracht uit met al de mooie en goede herinneringen.
    Vandaag dan de start van de tocht der tochten .Vanuit Goor heel veel succes en plezier , jullie hebben er lang genoeg aan gewerkt en geoefend.
    Succes en groeten Marcel en Daniel

• 25 Augustus 2015 - 20:09

Marja Wijts:

Conny en Betty het allerbeste gewenst vanuit een regenachtig Goor!