camino sanabres - Reisverslag uit Villar de Barrio, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu camino sanabres - Reisverslag uit Villar de Barrio, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu

29 Augustus 2015 | Spanje, Villar de Barrio

We zijn vanmorgen vertrokken ,tegen 9uur Conny kon niet slapen in de herberg .na een heerlijk kopje koffie zijn vertrokken richting Vilar de Barrio het was vandaag alleen maar afdalen ,dus het was niet zo zwaar.we hebben een mooie herberg gevonden,morgen wordt het weer een zwaarwegend dag,dus vroeg op staan.

• 29 Augustus 2015 - 23:02

Chelo Freire:

Que lejos está Santiago!!!!

• 30 Augustus 2015 - 09:56

Harry Lievendag:

Goedemorgen dames, Heb vannacht ook niet zo goed geslapen en heb net weer jullie verslag van gisteren gelezen. Het zou leuk zijn wanneer ook de afgelegde afstand van zo'n dag er bij staat. Vind de foto's ook leuk. Wens jullie vandaag weer een voorspoedige tocht toe. Groeten uit een nu nog regenachtig Holten
    Harry

• 30 Augustus 2015 - 10:05

Marja Wijts:

Hallo dames,

We hebben vannacht een pittig onweer gehad; dus hier ook weinig slaap.