camino sanabres - Reisverslag uit Ambía, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu camino sanabres - Reisverslag uit Ambía, Spanje van de2gorenaren - WaarBenJij.nu

30 Augustus 2015 | Spanje, Ambía

Vandaag naar Xungueira de Ambia gelopen.eerst was het dalen toen lichte stijging. Op een gegeven moment liepen we kilometers lang een rechte weg waar geen eind inzicht kwam.maar dat kwam uiteindelijk wel.we hadden zo zin aan koffie maar er kwam maar bar waar we koffie konden drinken.. Dus vandaag maar 2 koppen koffie gehad.toen we bij de herberg aankwamen waren er 2 Duitsers . Later kwamen nog 2 Italianen en twee Spanjaarden waarvan 1 een hond bij zich had. Maar die moet buiten slapen. Samen zijn we het dorp in geweest en hebben samen gegeten en erg veel gelachen.Trouwens toen we in de herberg van Albergueria sliepen hoorde ik s'nachta wolvengehuil en ik heb het me verbeeld want Anke de Duitse pelgrim heeft ze ook gehoord.we gaan zo slapen alhoewel het nog erg warm is. Morgen mag Betty weer schrijven

• 31 Augustus 2015 - 00:06

Berend Van Huffelen:

heel veel succes verder dames.
    Ik vind het heel knap.
    Vr.gr. Berend

• 31 Augustus 2015 - 00:06

Berend Van Huffelen:

heel veel succes verder dames.
    Ik vind het heel knap.
    Vr.gr. Berend

• 31 Augustus 2015 - 17:12

Chelo Freire:

VEEL SUCCES CHICAS,YA FALTÓ MAS!!!

• 31 Augustus 2015 - 22:13

Adri En Ella:

Buen camino

• 01 September 2015 - 10:18

Carla Vainoglou:

Geweldig hoor dames. Veel succes. Ik blijf jullie volgen vanuit mijn luie stoel op het balkon.
    Groetjes van Carla uit een warm Athene